donderdag 31 januari 2013

Gudrun

Een winterse kaart met het Snoesje jongetje op de slee voor het huis in de sneeuw, en hij heeft een prachtige sneeuwpop gemaakt.


stempel:  Freezing cold HM9452
design paper: pretty papers bloc Beautiful Butterflies PK9089
creatables: christmas tree LR0136,  hekje LR0205, snowman LR0246, branch and flowers 1 LR0256
craftables: skandinavian house CR1217, big christmastree CR1224

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi winters tafereeltje,van mij mag buiten het voorjaar komen!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Snoesje,
    Wat een heerlijke kaart. Ik ben meteen eventjes gaan rondkijken op jou blog. Ik ben sprakeloos en geloof me, dat gebeurt zelden... Daar wordt een mens gelijk blijer en de wereld beter van!
    Ik ben meteen fan én volger geworden! Bedankt om zulke mooie dingen te tonen!
    Groetjes

    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit zo'n leuk stempeltje. Verder ook een hele mooie kaart natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whauw wat een plaatje
    ook al is de sneeuw weg(helaas) maakt het verlangen er naar door deze mooie kaart groter
    je snoes is werkelijk prachitg ingekleurd
    en het huis erachter geniaal!
    wacht weer met smart op je volgende creatie Gudrun
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen