maandag 11 februari 2013

Snoesjes Candy!

Dit bericht blijft bovenaan staan- This message wil stay pinned at the top-




We hebben zoveel leuke berichten gehad over de nieuwe Snoesjes van januari dat het tijd wordt voor een leuke weggever! In de Collection #1 staan twee pagina's vol mooie voorbeelden gemaakt door onze eigen Wybrich. Met de stempels en knipvellen. De voorbeelden in de Collections zijn exclusief gemaakt en vind je nergens anders.  Je kunt de werkbeschrijvingen en patronen gewoon in het Nederlands of Engels downloaden van de website. De Collection #1 is nog overal verkrijgbaar en blijft voorlopig leverbaar. Deze week komt alweer de Collection #2 in de winkel te liggen....ik zou zeggen....spaar ze allemaal!

We geven nu een Collection #1 met een nieuwe Snoesjes stempel weg om je alvast een beginnetje te geven. Volg het blog en laat hieronder een berichtje achter. Over een week kiezen we willekeurig een winnaar.

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

59 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke verrassing, ik doe graag mee,
    volger ben ik al,
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf een eigen magazine met voorbeelden met wat je met de snoesjes kan doen:) ze zijn echt leuk, ben eigenlijk een magnolia liefhebster, maar dit is eigenlijk ook wel weer een uitdaging:))

    liefs
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snoesje. De naam alleen al is zo leuk die er voor zorgt dat je wegsmelt...
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    dat is wel een hele eer voor wybrich, je creaties in een boek. wow.
    ik doe graag mee met deze candy. mooie candy!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie candy, super leuk.
    dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze fan doet heeel graag mee, hoe meer inspiratie hoe beter en dit ziet er allemaal weer zoo leuk uit!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf, ben dol op snoesjes :)
    Ze zijn zijn zo heerlijk "sweet"
    Doe heel graag mee en begin gelijk met duimen draaien...
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke candy !!!! Ik heb het boek nog niet ingezien, maar het zou een mooie start zijn voor een nieuwe verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk doe graag mee, ik vind de snoesjes die in januari zijn uitgekomen echt superleuk.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja die kaartjes van Wiebrich zijn echt super leuk, en het nieuwe blad Collection is erg leuk een mooie aanvulling op de Marianne Doe.
    dus voor deze leuke candy wil ik graag een kansje wagen !!!
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook ik wil weer mee doen aan deze candy
    erg leuk en ja de plaatjes vind ze top hoor
    stempels heb ik nog niet ben eigelijk net begonnen met in kleuren
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben dol op snoesje dus vindt bij voorbaat alles al leuk. En al die nieuwe mallen om van te smullen zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn complimenten aan Wybrich, het ziet er erg mooi uit.
    Wat leuk dat jullie een candy weggeven. Wil natuurlijk graag een kansje wagen. Het is ook een erg mooi stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk hier doe ik ook aan mee hoor ,ik ben al volger.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt zeg! Altijd leuk om een kans te hebben zo iets leuks te winnen. Grts. Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke candy, ik doe mee en wens iedereen succes toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Natuurlijk doe ik weer mee, je kunt niet genoeg Snoesjes hebben, ik heb er dus nog steeds niet genoeg van! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb al wel met de snoesjes knipvellen gewerkt maar heb nog geen stempel in mijn bezit. Volger was ik al en ik wil graag een kansje wagen. Iedereen succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What wonderful creations Wybrich has made and what super candy. Thanks for the chance to win xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waauuuw wat een leuke verrassing doe graag mee
    volger ben ik al groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke candy
    ik doe graag mee wil een gokje wagen ik ben volger
    fijne dag verder
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als ik de gelukkige winnaar word van deze candy. Ik vind de snoesjes zo leuk! Dus laat maar komen :)
    Wel helemaal te gek trouwens dat jullie één van ons zo blij gaan maken!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat leuk!!!
    Ik was in de hobby winkels al heftig opzoek naar ze maar kon ze nog niet vinden omdat ze nog niet waren geleverd! Mijn handen jeuken om ermee aan de slag te gaan!!!
    Weer een onwijs leuke candy en ik ben heel benieuwd naar de voorbeelden die Wybrich heeft gemaakt!
    Liefs, Linda
    Ps.. Komen er ook Snoesje challenges?? Dat zou ook súper leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. fabulous candy! and I've been a follower now for a little while. The Snoesje designs are so cute.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wouww wat een super leuke candy!
    De nieuwe snoesjes zijn prachtig!
    ik waag graag een gokje mee.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke candy weer en natuurlijk ga ik weer een kansje wagen, volger ben ik allang, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave candy.
    Die nieuwe snoesjes vind ik helemaal geweldig en de voorbeelden van Wybrich zijn helemaal TOP!!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik was al volger en doe bij deze graag mee aan de candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige candy en ik wil graag een kansje wagen, die snoesjes blijven schattig.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goh, ik ben erg benieuwd naar dit mooie boekje! Lijkt me leuk om te winnen, en zeker de stempel, dan kan je meteen aan de slag gaan!

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gaafe candy. Als volger wil ik natuurlijk graag een gokje wagen voor zo'n mooie stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh wat super leuk!
    ik doe mee!
    groetjes ineke van meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke Candy, doe graag mee..

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke candy. Een boekje met mooie voorbeelden ter inspiratie is altijd welkom, dus ik waag graag een kansje

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke candy. Wybrich maakt altijd prachtige kaarten ik laat me graag doorhaar inspireren. Groeten Trijntjet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schatje is dit weer en in combinatie met het blad vol inspiratie super.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Such cute examples. Thanks for the chance to win some gorgeous candy x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Weer erg leuke stempels van snoesje. Ik doe graag mee.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ben dol op die leuke snoesjes .
    Voor elke kaart wat wils.
    Leuke candy doe graag mee .
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Snoezig deze candy....ik doe graag mee!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Beautiful candy, thanks for the chance to win
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wouwww , wat een gave candy , geven jullie weg
    ik wil graag een gokje wagen, bijdeze dan
    heel veel plezier met de candy's
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Love the new Dies as well as the old of course and thanks for a chance to win

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Graag wil ik een gokje wagen, om dit leuk setje te winnen.. Past uitstekend bij de stansjes wol en schaar die ik net binnen heb!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik zou graag een gokje willen wagen in deze super candy

    vriendelijke groet margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Great candy! Thanks for giving me the chance to win!

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  48. nou dat lijkt me een heel superleuk kadootje, voorbeelden ben ik altijd gek op, ze helpen je vaak zo lekker op weg, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  49. cool ce blog candy :) je participe avec plaisir !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hello, excellente idée.je veux bien tenter ma chance.merci

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wouw wat super weer een candy. kom graag op deze blog en geniet van al die mooie crea's
    ga zo door
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heb de collection 2 en het is een prachtig boekje met de Cre- en Collectables van Marianne design.
    Het is een leuke candy zal mijn kansje wagen .
    Bedankt om mijn snoesje creatie te posten ,dit is heel fijn.
    Lieve Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke candy!! Ik kom veel op het blog langs voor inspiratie en de sneek peeks van nieuwe Snoesjes. Ik ga duimen :)
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ich habe schon einige Karten damit gemacht. Die Snoesjestempel gefallen mir sehr.
    Liebe grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een leuke candy !!!!Ik ben gek op de snoesjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ga ook een gokje wagen. Gastdesigner zijn is al gelukt. Misschien lukt dit ook :)
    Groetjes

    Philomène.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. love the new collection, thanks for the chance
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen