woensdag 24 april 2013

Challenge!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 24 april. Scrol voor nieuwe berichten naar beneden. 

De Snoesjes vinden het wel tijd worden voor een challenge. 
Wat moet je daarvoor doen? 
Maak een kaart/creatie met de Snoesjes  (knipvel/stempel) in de hoofdrol. Wordt als je dat nog niet bent volger van het blog. Plaats je kaart/creatie onderaan het bericht bij de inlinkz. En.... ze vinden het ook leuk als je een reactie plaatst.
Voor deze challenge kun je meedoen tot 23 april 18.00 uur.

Er is ook een leuke prijs te winnen................


Veel succes bij het maken van je kaart/creatie! 

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

17 opmerkingen:

  1. Wow, wat een leuke challenge en hele mooie prijzen, ik zet hem op mijn "to do" lijstje, want ik ben gek op die snoesjes, dus dat moet lukken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoe!!
    Nu ook een challenge met Snoesjes!! Zó ontzettend leuk! Ik ga zeker mee doen! Ik heb zelfs al een kaartje liggen :)
    Bedankt voor de leuke kans!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whauw
    wat een gave prijs bij deze challenge
    en een super leuke challenge
    dus ik ga aan de slag want ik ben fan van snoesjesstempels en voorheen veel knipvellen gebruikt!
    ik ga mijn best doen hoor!

    groetjes en tot gauw snoesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke challenge hoop dat er nog meer volgen mijn kaartje staat er en wat een leuke andere staan er
    ben benieuwd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag vandaag voor het eerst dat er ook een Snoesjeschallenge is. Vond dit zelf zo'n leuke kaart en wilde die graag laten meedoen.
    Ik ben een echte snoesjes fan.
    Wel 3 D, stempels kan ik niet inlkleuren. Heb altijd heel veel vellen van de snoesjes, omdat ik niet kan kiezen.
    Succes met de challenges. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snoesje gefällt mir sehr und hier möchte ich mitmachen.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke challenge weer ik heb een kaartje geplaatst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een hartstikke leuke challenge, met echt een fantastische prijs, doe er graag aan mee.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das ist ja mal eine Tolle Challenge
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige challenge, ik heb zojuist ook
    mijn snoesjes kaartje mee laten doen, want zo'n
    snoezige prijs zou ik ook wel willen winnen ☺

    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en wat een geweldige prijs kun je hiermee winnen!! Die Craftables Carroussel staat al een tijdje op mijn verlanglijstje!! Dus wie niet waagt, wie niet wint....

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe dit voor de eerste x heb nog nooit dit gedaan omdat het gewoon weg niet lukt om inteloggen of te plaatsen hoor dat he tgoed gegaan is nu
    en ja wie niet waacht wie niet wind is het motto
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke opdracht ,ik heb een kansje gewaagd.
    Alleen lukt het niet om te volgen,probeer het later nog wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super défi :) J'espère avoir bien compris les consignes :)
    dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for such a super challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke challenge van de snoesjes,
    wil graag meedoen en volger worden maar het lukt mij nu niet.
    is daar iets aan te doen.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een super leuke challenge en wat een prachtige prijs helemaal super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen