zaterdag 15 maart 2014

Een romantische candy!

Dit bericht blijft boven aan staan!

Zoals jullie allemaal uitgebreid op het blog hebben kunnen zien zijn er vorige maand vier nieuwe Snoesjes stempels uitgekomen en ook vier zoete knipvellen. De Snoesjes waren in de maand van de Valentijn duidelijk in een romantische bui. Zo zijn er de prachtige bruid (HM9461), het gelukkige echtpaar (HM9462), het verliefde koppel (HM9563) en de zoete prinses (HM9464).



Maar ook bij de Snoesjes knipvellen spat de romantiek er vanaf. Heb jij al een mooie creatie gemaakt met deze knipvellen of stempels? Misschien wil je jouw kaart wel als gast designer komen showen! We zien altijd graag alles wat jullie met de Snoesjes maken langskomen op het blog. Voor meer informatie hierover kijk je hier:



Graag willen we jullie bedanken voor het enthousiasme waarmee de nieuwe Snoesjes weer zijn ontvangen! En om de afgelopen Snoesjes maand feestelijk af te sluiten geven we deze leuke candy weg.

Win een Februari Snoesje stempel naar keuze plus het volgende:



Wat moet je hiervoor doen?
Geef een reactie op deze post voor 15 maart en vertel waarom jij deze candy zou willen winnen.
Wordt volger van het blog en plaats de fan button op je blog

Zaterdag 15 maart verloten we de candy onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.

29 opmerkingen:

  1. O wow wat een mooie candy zeg, ik zou deze candy graag willen winnen omdat ik dol ben op alles van marianne design en erg van de snoesjes houd.
    Volger was ik al met fanbutton.
    Fijne dag allemaal en veel succes.
    Groetjes,
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie candy! Ik heb al een aantal stempels met snoesjes. Maar deze nog niet. Volger ben ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie romantische spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige nieuwe serie. Ik zie al allerlei leuke doeleinden voor deze stempels. Inmiddels beginnen de nichtjes hier in de leeftijd van verliefdheden en vriendjes te komen, dus het zou super zij om deze stempels te kunnen gebruiken waar je toch ook meteen op slag verliefd op wordt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh wat zijn ze leuk die nieuwe stempels en vellen, had ze gezien in de nieuwe creatief met kaarten en heb er al een gekocht van die vellen.
    ben helemaal verliefd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige candy gaan jullie verloten. Ik wil natuurlijk erg graag meedoen. Ben ook fan van Snoesjes. Heb er al een paar kaarten mee gemaakt. Ik vind ze zo leuk om te combineren met de nieuwe mallen die pas zijn uitgekomen van de M.D. producten. Het zijn ook van die schattige stempels en ik vind inkleuren met potloden ook erg leuk om te doen.
    Ik ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een super candy mogen jullie weer weggeven.
    En natuurlijk wil ik graag een kansje wagen.
    Ze zijn en blijven zo leuk de snoesjes knipvellen en stempels.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love all MD creative things, and have 3 new Snoesjes stamps on the way to me right now from Bunny Zoe's crafts (hope they arrive today) I would love the pretty MD dies to add to my collection for making romantic cards.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige stempels als ook de stansen...mooie candy bijelkaar gezocht. wat een feest!
    ik zie bij twee leuke stempels waar je zo mooie tafereeltjes kan maken. zo mooi erbij kunnen tekenen. ik zie het al voor me....ondergaande zon en heerlijk bij de vijver....romantisch! en bij de andere....een open haard of een mooie rozentuin. het zijn prachtige stempels waar je natuurlijk van alles mee kan doen.
    veel succes en dank je wel voor de kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een super leuke candy!!! Vind de stempels super mooi en de mallen ook helemaal geweldig. Het koetsje staat sowieso op mijn verlanglijstje!! En de rechter knipvel heb ik en ook al iets mee gemaakt. Vind ze prachtig. Doe graag mee met deze candy!! Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een gave candy hier wil ik graag aan mee doen en hoop er een kansje op te maken. Ik heb nog niets van deze nieuwe serie materialen dus ook nog niets mee gemaakt. Ik zou heel graag met deze spulletjes aan de slag willen omdat in mei een nichtje van ons gaat trouwen. Zij is een heel romantisch type en ik vind dit wel erg toepasselijke serie om een hele mooie romantische trouwkaart voor het stel te maken. Ik hoop dat ik kans ga maken op deze gave candy.
    Romantische groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke candy. Geweldig. De materialen van snoesje en MD zijn prachtig. IK mag erg graag met deze materialen werken. Je krijgt er hele mooi kaarten mee. IK waag graag een gokje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave candy...ik vind de snoesjes helemaal geweldig...ik gebruik ze dan ook regelmatig op mijn kaarten...volger, en fan ben ik al een hele poos dus ik doe graag mee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke candy, ben groot fan van de snoesjes. Ik heb er ook al heel wat kaarten mee gemaakt. Vind het dan ook geweldig om een stempel te winnen.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Wat een gave candy!! Wauw wat een mooie stansen en stempels. Ik doe natuurlijk graag mee. Fan ben ik al (staat op mijn blog) en volger al een hele tijd.
    Waarom ik juist deze candy zou moeten winnen?? Omdat ik nog te weinig stansen van MD heb....??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohw, ik ben dol op deze snoepjes, en deze snoesjes mogen niet ontbreken aan mijn collectie. Daarom wil ik graag de gelukkige winnaar zijn van deze candy.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat zij die snoesjes weer schattig zeg, zijn echt mijn favorieten en grote fan.
    Wil graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke en romantische candy.
    word er zelf lekker romantisch van...
    Deze snoesjes zouden perfect passen bij een romantische kaart.
    Daarom zou ik graag willen winnen.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie dies zijn dit ook weer zeg! Ik heb al van het knipvel van de Snoesjes die gaan trouwen alle Snoesjes uitknipt en 3D opgeplakt. Ze wachten alleen nog op het juiste kaartje waar ze op kunnen. Laten nu de koets en de stoel daar heel mooi bijpassen en hugs/kisses horen ook helemaal thuis opj dit soort kaarten. Vandaar dat ik een gokje waag om dit mooie pakket te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave candy is dit!! Ik ben al heel lang een grote fan en gebruik de snoesjes stempels en knipvellen en mallen van MD regelmatig voor mijn kaarten.... en deze collectie heeft een heel hoog heb-gehalte, alleen ontbreekt bij mij het nodige geld om deze aan te schaffen, dus als ik zou winnen ben ik net als de snoesjes in de zevende hemel.
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke candy en wie wil die nou niet winnen. Ikke wel hoor, dus waag ik graag een kansje. Mijn Snoesjes is nl nog niet zo groot en zodra ik weer eens een kaartje met een Snoesje gemaakt heb zal ik hem doorsturen om te laten tonen op dit blog.

    Groetjes,
    PAtricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, om dit te winnen zeg, dat zou leuk zijn. Om zo mijn Snoesjes en MD mallen uit te breiden. Wat zou dit een mooie aanvulling zijn!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waarom willen winnen: "omdat ze zo gaaf zijn, en ik verder kan met kaarten maken om me te ontspannen"...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk candy! Ik heb ontzettend veel van Marianne Design en vind het een supermerk. Ik zou deze Candy heel graag willen winnen omdat ik deze snijmallen en stempels nog niet heb!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave Candy!! Waarom ik graag zou willen winnen,Ik ben een grote fan van Marianne Design zowel de stansen als stempels,maar als ik alles wat ik zou willen hebben wat nog op mijn verlanglijstje staat, daar ontbreek mij het geld voor.
    Dus nu maar hopen dat ik win, wat heel gaaf zou zijn.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige romantische candy! Ik doe heel graag mee...
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een leuke candy! Snoesjes zijn zo snoezig, heb er al kaarten mee gemaakt en ze blijven ontzettend leuk en lief! Die mallen maken het helemaal compleet en het past allemaal zo mooi bij elkaar. Ik doe graag mee zodat ik de Snoesjes nog snoeziger kan maken op mijn kaarten!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Snoesjes zijn tijdloos, overal inzetbaar en zoooo schattig om te zien!
    Ik heb wel een aantal knipvellen maar (nog) geen stempels dus ik waag graag een kans!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow..... what a gorgeous candy ! I will love this beautiful dies and use as for Princess theme project and romantic scene.
    Thanks for chance to win
    Hugs,
    Christy

    BeantwoordenVerwijderen