vrijdag 18 juli 2014

Een feestje voor de vakantie!

De Snoesjes vertrekken op vakantie om heerlijk van de zon te gaan genieten, maar eerst willen we een klein feestje met jullie vieren, want deze maand is het vijf jaar geleden dat de eerste Snoesjes knipvellen in de winkel lagen! In de tussentijd hebben ze al van alles meegemaakt. En ze blijven nog steeds de leukste dingen beleven. Zo waren ze in de nieuwste collectie alweer druk met de voorbereidingen voor de kerst bezig. De tuin wordt versierd met sneeuwmannen (HM9465), de kaarsjes worden aangestoken (HM9466), de kerstknuffels zijn uit de kast gehaald (HM9467) en natuurlijk wordt de kerstboom ook weer mooi versierd (HM9468). Ook zijn er weer vier gezellige nieuwe knipvellen (3DHM063 t/m 3DHM066).



Om dit vijfjarig jubileum te vieren geven we twee mooie prijzensets weg! Zowel een set met 15 van
de leukste knipvellen als ook een set van maar liefst zeven stempels uit allemaal verschillende collecties. Een mooi overzicht van de afgelopen jaren. Hier kun je natuurlijk wel een heleboel vrolijke kaarten mee maken! 

Zomercandy knipvellen

Zomercandy stempels

Om kans te maken op een van deze prijzen plaats je een reactie op dit bericht waarin je vertelt wat jij de Snoesjes nog graag eens zou zien doen. Want ze gaan nog veel meer beleven! Wat lijkt jou leuk? Sla ook even de 'Fan'- button rechts in het blogmenu op en laat zien dat jij het Snoesjes blog volgt.
 
Voor nu wensen we jullie een hele fijne vakantie en 13 augustus zijn we weer terug en maken we ook direct de winnaars bekend. Geniet ervan!

29 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zomercandy gaan jullie verloten. De Fan-button staat al een poosje op mijn blog. De Snoesjes blijven leuk om te gebruiken. Ze zijn altijd handig de knipvellen en stempels kleur ik altijd erg graag in met mijn potloden.
    Ik wil natuurlijk graag met de candy meedoen.

    Fijne vakantie.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk om met zo'n verrassing aan de vakantie te beginnen, ik waag heel graag en kansje. Snoesje doet al heel veel gezellige dingen maar een echte freubel-Snoes zou ik ook wel heel leuk vinden.........als Daisy daar tenminste niet moeilijk over gaat doen hihi!!
    Fijne vakantie!

    xx Irene M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk begin van de vakantie. Leuk dat de snoesjes door de jaren heen zo veel avonturen beleven. Als ik iets nieuws voor de snoesjes zou moeten bedenken dan zou ik ze laten sporten (of zijn de snoesjes niet zo sportief?) bijv een snoesje die tennist of voetbalt. Of voor de winter een sneeuwballen gooiende snoes.
    Ik wens jullie in ieder geval een hele fijne vakantie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!
    Wat een supercandy gaan jullie verloten/weggeven! Ik doe graag mee! En wat Snoes nog meer kan gaan doen? Ze doet heel veel en ik denk dat ik niet alles weet wat ze doet, maar misschien kan ze gaan sporten (fitness, hardlopen, turnen bijv) En misschien kan ze ook oma worden?
    Heel fijne vakantie gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige Candy! Doe er graag aan mee, vind de snoesjes ook superleuk.
    Ik heb er even over nagedacht wat voor snoesjes ik nog eens graag zou zien, en ik moest meteen aan de babysnoesjes denken, het babymeisje en babyjongetje, vond deze geweldig! er is ook niet meer aan te komen aan die knipvellen, dus ik zou het echt super vinden als er nieuwe babysnoesjes zouden komen......
    Fijne vakantie,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuke actie! Ik heb al heel wat Snoesjes geknipt, maar nog niet zo veel gestempeld, dus het zou wel leuk zijn om in de prijzen te vallen en daar eens mee aan de slag te kunnen gaan. Een paar nieuwe Snoesjes bedenken? Misschien: puberende Snoesjes? Die pubers zijn altijd bezig met hun mobiel, of hangen achter hun laptop...?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In Augustus verhuizen wij na een nieuwe huis. Zou de Snoesjes ook een keer verhuizen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke Candy, vind deze plaatjes altijd zo leuk om op een kaartje te zetten, zou zo gauw niet weten wat voor snoesjes, maar misschien iets op sportgebied of in de verzorging, wens jullie een hele fijne vakantie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave Candy geven jullie weer weg. Hier wil ik graag een gokje aan wagen. Een sportende Snoesje lijkt mij wel wat.. of een oppas Snoesje.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke prijzen! De snoesjes kun je altijd gebruiken op een kaart; of als knipvel of als stempel. En ik zou graag wat mannen/jongens snoesjes zien met mannendingen want daarvan zie je nog te weinig.

    Groetjes,
    Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuke zomercandy's gaan jullie weggeven!!
    Ik zou graag wat meer zien voor het thema 'BEDANKT', dan denk ik aan een Snoesje met een hele grote bos bloemen of doos chocolaatjes.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave zomercandy geven jullie weer weg. Wil er graag een gokje voor wagen die Snoesjes zij altijd zo geweldig leuk!! Ik zou wel eens Snoesje zien sporten lijkt me heel leuk.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een zomercandy.... Helemaal leuk. Ik ben dol op deze 'snoepjes'. Misschien is het een leuk idee om Snoesje te laten klussen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bijna alles is inmiddels de revue al gepasseerd...ik denk dat een sportende Snoesje en wat meer mannelijke snoesjes misschien een optie zijn?
    De zomercandy ziet er heerlijk uit....daar wil ik wel van meesnoepen!
    Fijne zomer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig jubileum en wat een leuke candy geven jullie daarom weg. Graag ding ik mee. Wat ik leuk zou vinden voor de Snoesjes? Ik dacht ook aan sport, bijv. honkbal/softbal.

    Fijne vakantie.
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan! En wat een super candy! Zouden de snoesjes ook wel eens naar een speeltuin gaan?

    Fijne vakantie
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met jullie jubileum van de snoesjes. Wat mij echt leuk lijkt is omdat ik een eigen hamstery heb om de snoesjes te zien met een hamster in de handen en of dat ze lekker aan het knuffelen zijn. Maar dit zal ook super leuk zijn als bedank / informatie kaartje voor de mensen die een hamster bij mij kopen. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd met het j5 jarig bestaan
    ik zou graag eens sportende snoesjes willen zien volgens mij is snoesje nl van alle markten thuis.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ikzelf vind vintage heel leuk,dus ik zou de Snoesjes in van die oude kleding willen zien eventueel met auto erbij of een koets of zo.
    Groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo snoesjes

    Wat zou ik het leuk vinden als de snoesjes met mijn leukste dier de zeehond is op een plaatje komen bv aan het strand of in het water lijkt me ook leuk.

    Ik hoop het kan niet wachten vind alle snoesjes vellen altijd leuk ik studeer voor grafische vormgeving dus kan zelf ook goed tekenen.

    Met vriendelijke groeten,

    Mendy van Nieuwenhuizen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi. Ik vind snoesjes heel erg leuk om kaarten mee te maken. Nieuwe snoesjes..... Snoesje op de fiets, wandelen. en neutrale snoesjes . Het is erg leuk om met snoesjes kaarten te maken ze zijn zo leuk. lekker vrolijk. Paarse snoesjes zouden ook wel eens leuk zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gratauliere zum 5 jährigen Jubiläum.
    Ich liebe Snoesjes, wenn ich gewinne möchte ich die Schneidebögen haben
    schönen Urlaub wünsche ich
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige candy. Wat zou ik Snoesje wel eens laten doen? Ik lees dat sporten al vaak is genoemd.
    Ik zou haar laten parachutspringen, of in ieder geval dat ze een spectaculaire sport beoefend: dat kan ook tokkelen, bergbeklimmen, abseilen, of waterskieen zijn.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Er zijn al heel veel ideetjes hierboven over wat we graag van de Snoesjes willen zien... Mij lijkt het wel leuk om een Snoesje te zien die aan het koken of bakken is of in de tuin aan het werk (of is die er al?) want die passen leuk bij de MD-malletjes van de keuken en bij de gardenserie van MD. Of een Snoesje die aan het hightea-en is, kopje thee en heel veel lekkers, daar worden we toch allemaal blij van?

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met het 5-jarig jubileum! In de vakantie knip ik altijd snoesjes, reuze ontspannen en neemt niet veel plaats in op de camping. Ik zou wel eens meer jongens/mannen snoesjes willen zien in bijv. een auto of op een motor. Voor mannen is toch altijd minder op de markt dan voor dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd en nog vele Snoesjes jaren erbij. Mijn wens is de Snoesjes in een zwembad en speeltuin. Lijkt me heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Congratulations on the fifth anniversary celebrations. For Sharing, I really love summer time, because there's sunny day and it's time to play!!. I really like snoesjes to have a great summer time, like playground, candy and so many summer elements. Thank you for the chance to win.

    Best Regards,
    Lidya (Cloud's project)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! En wat een gave candy geven jullie weg!
    Ik zou het leuk vinden om eens een snoesjeknipvel met cupcakes te zien
    of weer eens een nieuwe serie met zon zee en strand knipvellen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! Mooie candy geven jullie weg,super om te winnen.
    Ik zou wel wat leuke ambachten willen zien.
    Als boer,zwemleraar,tuinder,kok[in],lerares,zuster,dokter,automonteur en ga zomaar door. Ook als tieners met de spelletjes en activiteiten van deze tijd lijkt me reuze leuk.
    Werk aan de winkel zo te zien.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen