zaterdag 3 januari 2015

Alvast een Gelukkig Nieuwjaar

- Dit bericht blijft bovenaan staan- This message will stay pinned at the top-

De laatste weggever, en dit is een grote!
En dan nu de grote finale! We hebben een laatste grote weggever voor jullie! De tijd is weer voorbij gevlogen en we hebben genoten van al het moois dat 2014 heeft gebracht. Volgend jaar is er weer een nieuw jaar vol met creativiteit. In de wintermaanden kun je heerlijk genieten van je hobby. Maar eerst genieten we nog van de lichtjes in de bomen, het lekkere eten en de gezelligheid en oliebollen.


We hopen jullie ook volgend jaar weer terug te zien op het Snoesjes blog. Namens het hele team wensen we jullie een hele gezellige en veilige oud &  nieuw en een voorspoedig en creatief 2015! Tot gauw!

En dan nu nog een hele speciale weggever: een set met 4 van de populairste Snoesjes van de afgelopen jaren. Een aantal zijn al een tijdje uitverkocht en beginnen zeldzaam te worden! We hebben een extra bonus stempel erbij, een exclusieve 5e Snoesjes stempel uit de januari 2015 collectie en een papier blokje. Het breiende Snoesje HM9449, Zomers Snoesje op de stoep HM9454, Snoesjes bouwen een sneeuwpop HM9460, Snoesjes verliefd HM9463 en het Snoesje uit de januari collectie het bakkende Snoesje HM9472.


Wat moet je doen?
-geef een reactie op deze post voor vrijdag 2 januari 2015
-plaats de giveaway advent -button op je blog en link het Snoesje blog terug
-vertel het door aan iedereen!


Na vrijdag 2 januari verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd

Dan jullie wel allemaal voor het meedoen!

31 opmerkingen:

  1. Wat een gave Candy!! Alles van Snoesje is altijd er leuk om te gebruiken op je creatie's wat je ook maakt. Dus wil ik er graag een kansje aan wagen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige give away! Die ik zou ik, net als zo vele anderen :) héél graag in mijn stulpje verwelkomen! Mijn beste wensen alvast voor het Nieuwe Jaar! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave candy!Ik doe weer graag mee!
    En iedereen een gezond en gelukkig 2015!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super ! Dit zijn 5 mooie stempels en een mooi blok papier.
    Graag doe ik nog eens mee.
    Van mij ook aan iedereen de beste wensen voor 2015 !
    Hopelijk een beter jaar dan 2014.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie Candy, geven jullie weg. Natuurlijk wil ik graag een kansje wagen. De button staat al aan de zijkant van mijn blog.
    Ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling en da het een creatief 2015 mag worden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give away weer! jullie allemaal ook een goed uiteinde!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige candy, super leuk dat jullie dit doen, allen een fijne jaarwisseling gewenst.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Candy!! Zou superleuk zijn om het nieuwe jaar mee te beginnen!!
    Groetjes En een goed/gezond en creatief 2015!!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze toch snoezig!!!
    Een hele gezellige jaarwisseling en heel veel goeds voor 2015!!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Snoesjes!

    Wat een geweldige candy!
    Leuk dat er een paar zeldzame snoesjes weg gegeven worden, het zijn net degene die ik nog mis! Ik ga dus flink duimen om deze fantastische candy te winnen!

    Een hele fijne jaarwisseling en tot in een nieuw jaar vol creatieve uitspattingen!

    Groetjes

    Rimmie

    http://butterflykisses83.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jullie de allerbeste wensen en heel veel knutselplezier voor 2015. Leuk dat er nog zo'n mooie candy weggegeven wordt. Toppie!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie afsluiter van het jaar.. Zo'n gave prijs, daar wil ik graag een kans voor wagen. Ik kijk iedere post trouw en vind dat jullie het afgelopen jaar weer onwijs mooie en inspirerende voorbeelden hebben gemaakt.
    Ik wens jullie een goed 2015 met veel creatieve uitspattingen toe!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie prijs geven jullie weer weg voor het einde van het jaar.
    ik doe weer mee om een gokje te wagen
    ik wens jullie een goed 2015 en nog veel knutsel plezier

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige giveaway. Leuke stempel en heel mooi papier. Ik doe graag mee.
    De beste wensen voor 2015
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een gave giveaway.
    dank je wel voor de kans en een goed creatief 2015 DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens het snoesjes-team ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds, gezond en creatief 2015. Ook wil ik jullie hartelijk danken voor deze mooie candy en de candy's van afgelopen weken.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal super natuurlijk, deze weggever! Ik ben dol op Snoesjes en hoop ze het komende jaar veel meer te gaan gebruiken dan tot nu toe het geval is geweest. En daar zouden deze exemplaren natuurlijk een mooie aanvulling voor zijn. Super dat jullie het jaar zo starten!
    Ook voor jullie een gelukkig nieuwjaar met veel creativiteit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I wish a beautiful creative year to all the Snoesje Team and an happy new year.
    Thank you very much for this candy,
    Best regards,
    Mamou

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke weggever. Graag waag ik een kansje en bij deze wens ik jullie ook een goed en creatief 2015 toe.

    Groetjes,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Amazing Candy thank you for the chance to win it :) hugs Nikki
    Here's to 2015 and a happy and successful year

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een mooie Candy, wat worden wij toch verwend met al deze kansen! Ik ga nog een gokje wagen en wens iedereen alvast een heel goed, gezond en creatief 2015 toe! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende Candy is dit!! Hier wil ik dolgraag een kansje voor wagen!! Alvast heel erg bedankt voor de kans hierop!! Ook wens ik jullie een goed, gezond en creatief 2015!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie candy geven jullie weg. Erge mooie stempels en mooi papierbloc.
    Ik waag een kans.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie candy als afsluiter van het jaar. Zo'n prachtig pakketje winnen zou een supertoffe start van het nieuwe jaar zijn, een uitdaging om creatief aan de slag te gaan met deze leuke stempels en papiertjes! Ik waag dan ook graag een kansje. Op mijn recent opgestarte blog heb ik ook al de button geplaatst.
    Dankjewel voor deze kans
    en veel creageluk in 2015!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, wat een leuke candy! En wat zijn ze gaaf, die stempels!! Ik doe graag mee...

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie finale, dit zou een mooi begin zijn van het nieuwe jaar. Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2015 toe.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zou ze graag winnen!! Ik hoop dat het lukt om op mijn blog te plaatsen ben nog niet zo geoefend

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke candy! Daar zou ik hele mooie kaarten mee kunnen maken! Ik wens iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en een super gezond en liefdevol en creatief 2015.
    Hartelijke groet Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk - Leuk - leuk , ik doe graag mee !!!

    BeantwoordenVerwijderen