zaterdag 2 januari 2016

Kerstcandy!

- Dit bericht blijft bovenaan staan- This message will stay pinned at the top-

Om jullie te bedanken voor de gezelligheid en leuke reacties in het afgelopen jaar is er een kerstcandy met leuke prijsjes! 
4x een setje met een Snoesje stempel en enamel dots! Hoe leuk is dat!


Wat moet je doen?
-geef een reactie op deze post voor zaterdag 2 januari  2016
-plaats de giveaway advent -button op je blog en link het Snoesje blog terug
-vertel het door aan iedereen!
--Vermeld in je reactie welke prijs/Snoesje jouw voorkeur heeft ---


maandag 4 januari worden de prijswinnaars bekend gemaakt

35 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke feestelijke aktie, vind de rose de eerste wel heel lief. De jongeste van mijn vriendin doet in mijn haar eerste communnie en dit is een echt communnie snoesje...leuk ook met die harjes erbij...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give away. En doe graag mee. Mijn voorkeur gaat uit naar recht boven. Waar ze heerlijk staan te zingen bij de kerstboom.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerst candy. Ik doe graag mee, mijn voorkeur gaat uit naar rechtsonder, Snoesje in de sneeuw.
    Voor iedereen fijne kerstdagen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable candy, most I liked the stamp above right (singing at the Christmas tree), as well as the above- princess I like very much. Stamp Bottom right I already have. Thanks for the chance to win.
    Wishing all of you and your families Merry Christmas and all the best for 2016.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stempeltjes stuk voor stuk.
    Mijn voorkeur heeft links boven.
    Bedankt voor de kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe graag mee aan deze weggeefcandy,zijn leuke stempeltjes en mij lijkt die linksonder wel leuk, fijnefeestdagen gewenst en een mooi, gezond en creatief 2016 gewenst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerst candy! en ik doe graag mee!
    De zingende snoesjes rechtsboven vind ik wel erg leuk!
    Fijne feestdagen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerst candy! Echt geweldig dat jullie dit weer doen!
    Mijn voorkeur gaat uit naar links onder en daarna rechts onder.
    Eigenlijk allemaal erg mooi, maar we mochten kiezen. ;-)
    Graag wens ik jullie fijne kerst dagen en alle goeds voor 2016.
    Met veel creativiteit, wat ik graag blijf volgen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jullie dit doen! Mijn voorkeur gaat naar rechtsboven.
    Fijne kerstdagen en een goed en creatief 2016!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super dat jullie een kerst candy gaan weggeven.
    Ik kan het niet laten om hier niet aan mee te doen. Te leuk gewoon.
    Mijn voorkeur zou uitgaan naar: de bakkende snoes of het prinsessen snoesje.

    Bedankt voor al het mooi's dat we hier afgelopen jaar hebben mogen bewonderen en ook voor jullie hele fijne fijne feestdagen en een heel creatief 2016!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Candy en dan gelijk 4 mensen blij maken. GEWELDIG :-)

    Ik heb alleen de snoesje rechtsonder dus zijn alle 3 de andere welkom. Welke van deze 3 maakt mij niet uit. Vind het altijd al leuk om iets te winnen/krijgen.

    Verder hoop ik in 2016 weer wat actiever te zijn dan ik nu op dit moment ben en wens iedereen een creatief 2016.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat jullie een candy weggeven.
    Ik wil graag mee doen! Erg leuk.
    Ik vind het snoesje rechts onderin erg leuk.
    Fijne kerstdagen en een creatief 2016.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtkadootjes! Zo superlief van jullie! Als ik zou mogen kiezen kies ik voor de zingende snoesjes, de onderste 2 mooie heb ik en met een man en schoonzus die in koren zingen is de keuze snel gemaakt..
    Fijne feestdagen en dankjewel voor deze kans!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie candy. Ze zijn allemaal zo mooi! Als ik dan toch mag kiezen, misschien de zingende Snoesjes bij de kerstboom. Leuk toch? Ik wens jullie alvast een hele fijne Kerst toe ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerst candy! Ze zijn allemaal even leuk, maar als ik toch mag kiezen gaat mijn voorkeur uit naar Snoesjes links boven.
    Ik wens jullie fijne feestdagen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke candy! Daar wil ik graag aan meedoen ..
    Mijn voorkeur gaat dan uit na het bakkende snoesje .
    Wens jullie fijne feestdagen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat zijn ze leuk! Mijn voorkeur is voor de leuke zingende snoesjes rechts boven.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke actie is dit weer, ik doe graag mee. Welke mijn voorkeur heeft? Ik laat mij graag veraasen, want ik heb er geen 1 van. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super gave Candy geven jullie weg!! Ze zijn allemaal even leuk en ik heb ze nog niet, maar mocht ik er eentje winnen dan gaat mijn voorkeur uit naar links boven; Het Prinsessen-Snoesje!! In ieder geval alvast heel erg bedankt voor de geboden kans hierop!!
    Voor iedereen: Fijne en Gezellige Feestdagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze leuk !!! Welke maakt niet uit ik heb er nog geen 1 van.
    dus ik laat me dan ook maar verrassen. Alvast bedankt voor deze kans !!
    Prettige feestdagen !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for the chance to win such a great candy!
    I like the stamp at the bottom left (baking).
    Merry Christmas and a creative 2016.
    Greetings, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk! Ik doe graag mee! Mijn voorkeur gaat naar nr.2 met de kerstboom.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend leuk advent, ik vindt ze allemaal erg leuk, mijn voorkeur gaat uit naar smoesje prinses. Fijne feestdagen en een goed uiteinde.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige candy geven jullie weer weg.
    doe graag weer mee om een gokje te wagen.
    het zijn allemaal mooie snoesjes maar mijn voor keur van snoesje gaar het bakker snoesje.
    hele fijne feestdagen en al vast de beste wensen en blijf zo door gaan met leuke kaarten maken.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige candy geven jullie weg.
    doe graag mee om een gokje te wagen.
    mijn voor een snoesje is het kerstsnoesje met de kerstboom.
    fijne feestdagen toe gewenst.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you for the chance to win such amazing candy hugs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  27. thanks for the giveaway, such a yummy giveaway!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. yummy giveaway! thanks for the chance, would love to win this !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. i would love the snoesje in the upper left! thanks for the chance :D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke candy
    Ik vind die rechts boven met de kerstboom het leukste :)
    Groetjes Ingrid en een supergoed 2016 gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke candy. Jullie bedankt voor de kans om een leuk Snoesje te winnen en voor de leuke voorbeelden die het hele jaar weer voorbij kwamen. Welk Snoesje heeft mijn voorkeur? Ik vind rechts boven en onder het leukst, maar een van die andere 2 zou ook leuk zijn hoor, want ik heb nog geen van de 4.

    Alvast de beste wensen voor 2016.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een superleuke actie ! Ik doe graag mee om een kansje te wagen !
    Fijn eindejaar !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat leuk een candy wat een verrassingen allemaal op het eind van het jaar doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat is Snoesje weer gul. Leuke weggevers. IK doe graag mee. Het bakkende snoesje nummer 3 vind ik erg leuk en heb ik nog niet Ik moet zeggen snoesjes zijn altijd leuk. IK hoe er erg van. De plaatjes zijn zo leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen