zondag 23 september 2012

Designteam Anja

Vandaag stelt Anja Zom zich voor

Hallo allemaal leuk dat jullie hier even langskomen. Ik zal me even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Anja Zom en woon in Schiedam. Ik maak al heel lang en met heel veel plezier kaarten en zit sinds januari 2006 in het designteam (voorheen webteam) van Marianne Design. De kaarten die ik met deze materialen maak zet ik op mijn site (www.picturetrail.com/anjaz) en blog (www.anjazkaartenblogspot.com). Ik ben vrijwel elke dag wel een tijdje met mijn hobby bezig ik ben echt geen stilzittertje. Nu zit ik ook in het designteam van dit Snoesjesblog dus zullen jullie hier ook met eneige regelmaat wat kaarten van mij voorbij zien komen.

Mijn kaart:

knipvel: snoesjes 3dHM042
design paper: (restjes uit oudere blocs) pretty papers bloc Merry Christmas PK9069, Eline's Traditional Chritsmas PB7027
creatables: hulsttakjes LR0244
craftables: kerstboom CR1227

Anja
http://www.anjazomkaartenblog.blogspot.nl/



You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!





9 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd Anja met je nieuwe job.
    Ben benieuwd naar de creaties die er van jou hand zullen komen.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie monochroom kaart...gefeliciteerd met je Snoesjes job. Spannend om uit te vinden wie er allemaal in het design team zullen zitten!!

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Anja om jouw ook in een designteam te zien zitten.
    Veel succes ermee

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Anja, en erg leuk dat jij ook in het DT zit van dit snoesjesblog, kon eigenlijk ook niet anders met zoveel snoesjeskaarten van jouw hand. Leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dames!

    Ook weer leuk om te zien dat je met 1 plaatje zulke verschillende kaarten kunt maken.
    Ik wist natuurlijk niet dat Hennie voor hetzelfde plaatje had gekozen.

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo allemaal, bij Anja las ik dat dit blog ook gestart is, aangezien ik helemaal weg ben van de snoesjes moet ik me wel aanmelden natuurlijk, bij deze dus, en dus vind ik alle kaarten met snoesjes op voorhand al leuk haha, dames veel succes met het snoesjesblog, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja, jij ook! Gezellig hoor.
    Je kaart is een echte Snoes.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd anja met je nieuwe job
    mooi kaartje heb je gemaakt

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Leuk hoor deze nieuwe job!
    Gefeliciteerd.
    Het is een prachtig kaartje geworden
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen