zondag 14 oktober 2012

Designteam Sigrid

Vandaag stelt Sigrid Klingenberg zich voor.

Het is nu mijn beurt om me voor te stellen. Mijn naam is Sigrid Klingenberg en sinds eind 2005 zit ik in het team van Marianne Design. Daarom maak ik vaak kaarten waarbij ik dan hun produkten gebruik. En zo kwamen ook de snoezige Snoesjes op mijn pad. Inmiddels zijn er heel veel verschillende stempels en knipvellen van de Snoesjes uitgekomen dus voor elke gelegenheid is er wel eentje te vinden. Verder hou ik heel veel van lezen en ben ik heel geregeld in de sportschool te vinden voor zuma of een andere les.

Mijn kaart


stempel: Snoesje HM9445
design paper: pretty papers bloc Christmas Wishes PK9087
creatables: lace LR0161, tree LR0203, fence LR0205, ivy LR0206, leaves LR0244
paper flowers, linnen rope, vintage lace

Sigrid

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

9 opmerkingen:

  1. Van Sigrid ben ik alleen maar leuke creaties
    en kaarten gewend, deze is dan ook weer
    helemaal geweldig Sigrid !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sigrid, wat een superkaartje is dit en wat een leuke stempel, heb ik nog niet gezien, maar het resultaat mag gezien worden, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele vrolijke kerstkaart Sigrid! Erg leuk gemaakt.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sigrid leuk jij ook van de Snoesjes Partij!
    Je kaart mag er weer wezen hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit Snoesjes stempeltje is zo schattig!! En wat een mooie kaart!!

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ,such a nice Chrismas card, with one of my fav images!
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sigrid,
    Wat leuk dat je met het snoesjesblog mee gaat doen!
    Succes!
    Je kaartje is weer prachtig.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen