donderdag 25 oktober 2012

Designteam Wybrich

Als laatste van het designteam ben ik Wybrich aan de beurt om mij voor te stellen. Ik denk dat veel van jullie mij wel kennen. Al heel erg lang ben ik creatief bezig. Waren het niet de doosjes, tulpen van voeringstof, of de leuke Perlotjes uit een ver verleden. Maar er was ook prachtig papier, mooie plaatjes, later de stempels en zo raakte ik verslingerd aan het kaarten maken. De rest van het verhaal is dat ik in verschillende teams van Marianne Design zit, en nu ook hier bij de leuke Snoesjes! 

Dit is mijn bijdrage:


stempel: HM9420
design paper: pretty papers bloc Eline's vintage christmas red and blue PB7021
craftable: ovaal CR1204
creatable: poinsettia LR0122
sentiment: EC0099
color medium: copic markers

Wybrich

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google translate button at the top of this blog!


12 opmerkingen:

  1. Wonderful card and super colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja hij is weer leuk,
    mooie kleuren Wybrich.
    en een lieve stempel.

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wybrich,
    Een prachtig kaartje en die kleuren passen zo mooi bij elkaar!
    Veel plezier met het snoesjesblog!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een toppertje Wybrich, erg mooi gedaan! Veel succes en plezier met de andere DT leden van het snoesjesblog!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje met hele mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whauw,prachtige kleuren! en super mooi kaartje geworden
    genot voor het oog!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er heel leuk uit, vermaak me hier wel hoor dames ;o)
    Snoesjes zijn toch ook geweldig...veel succes en...mooie kaartjes, lust voor het oog.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gezellige kleurrijke kaart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Wybrich. Heel erg mooi gemaakt en de kleuren zijn super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wybrich , mooi je ook hier op het Snoesjes blog te vinden.
    Veel plezier..Wat een lieve baby kerstkaart!!

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is goed te zien dat jij een ervaren knutselaarster bent Wybrich.
    Mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen