zaterdag 20 december 2014

Fijne Kerstdagen

- Dit bericht blijft bovenaan staan- This message will stay pinned at the top-

Fijne Kerstdagen

We zullen de komende weken leuke setjes stempels uit de Snoesjes collectie verloten! En we eindigen met een grote prijs! De actie loopt tot het einde van het jaar.
De Snoesjes houden ontzettend van de gezelligheid tijdens de feestdagen en in de winter. Lekker buiten in de sneeuw wandelen, genieten en sneeuwpoppen maken. ?Of aan de slag met het versieren van de Kerstboom en wegkruipen onder een warm dekentje. Ze zijn dan het meest in hun element. Er zijn de afgelopen jaren al meerdere stempels en knipvellen uitgekomen van de Snoesjes met onder andere deze gezellige tafereeltjes. Volgend jaar komen de Snoesjes zeker weer terug! Deze keer sportend, bakkend, verjaardag vieren en romantisch. 
Maar wij zijn nieuwsgierig.........Welk thema of onderwerp vind jij het leukst van de Snoesjes?
- Winter: in de sneeuw
- Nostalgische Snoesjes
- Kerst buiten
- Kerst binnen
- Boerderij leven
- Ziek zijn
- Romantisch
- Zomerse sferen
- Voorjaarsbloemen
- Handwerken
- Verjaardag
- Feestelijk gekleed
- Met hun huisdiertjes
- Shoppen
- Reizen
- Muziek maken
- Lekker lui hangen
- Sportief
- Bakken
- Met kindjes

Geef ons je top 3 bij je reactie op de weggever!

Want we doen deze week namelijk nog een leuke weggever: weer een set van 3 leuke Snoesje stempels! Het Snoesje echtpaartje HM9462, Dickens Snoesje HM9446 en het zomerse Snoesje op de schommel HM9453


Wat moet je doen?
-geef je top 3 voor Snoesjes onderwerpen als reactie op deze post voor vrijdag 26 december 2014
-plaats de giveaway button op je blog en link het Snoesjes blog terug
-vertel het door aan iedereen


Zaterdag 27 december verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.
De grote prijs voor het einde van dit jaar zullen we op zondag 28 december plaatsen.

21 opmerkingen:

  1. Mijn top3 met Snoesjes is:

    - Winter: in de sneeuw
    - Nostalgische Snoesjes
    - Verjaardag


    Hele fijne kerstdagen wens ik jullie.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn top 3 is;
    Bakken
    Shoppen
    Reizen
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn top 3 is:
    Nostalgische snoesjes
    Romantisch
    Voorjaarsbloemen
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave Candy weer. Ik doe graag mee.
    Mijn Top 3:
    1. Winter; in de sneeuw
    2. Nostalgische Snoesjes
    3. Zomerse sferen

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave candy weer, waar ik graag aan mee wil doen...
    Top 3 van mij is:
    1. Nostalgisch snoesjes
    2. Verjaardag
    3. Romantisch

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geven jullie weer mooi stempels weg ik doe weer mee.

    mijn top 3 is:
    1 winter en sneeuw
    2 verjaardag
    3 Zomerse sferen

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. winter in de sneeuw, romantisch, zomerse sferen
    leuke candy
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk!

    1. Winter in de sneeuw
    2. Met hun huisdiertjes
    3. Feestelijk gekleed (misschien een prinsessen snoesje?)

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Candy doe er graag aan mee!
    1 Nostalgische Snoesjes
    2 Romantisch
    3 Ziek zijn
    Jullie ook fijne feestdagen

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een hele leuke candy
    mijn favoriete snoesjes zijn
    Winter binnen
    winter buiten
    voorjaarsbloemen.
    fijne feestdagen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke candy !! Graag doe ik weer mee.
    -Feestelijke gekleed
    -Voorjaarsbloemen
    -Romantisch
    Prettige Feestdagen
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een feestje weer met een mooie weggever! Gezellig, ik doe weer mee. Mijn top 3 (moeilijke keus...zijn allemaal schattig):
    sportief
    voorjaarsbloemen
    winter: in de sneeuw

    Fijne feestdagen! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee. Want de snoesjes zijn altijd mooi. om kaarten mee te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet de top 3
      1 kerst buiten
      2 verjaardag
      3 zomerse sferen

      Verwijderen
  14. Wat leuk dat de snoesjes weer in nieuwe varianten komen in 2015. Mijn top 3 is
    Kerst buiten
    Shoppen
    Verjaardag
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik geef graag mijn top 3:

    1 Verjaardag
    2 zomerse sferen
    3 kerst binnen en buiten

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een moeilijke... een top 3 uit al die lieve snoesjes... OK dit wordt 'm dan:
    - Winter: in de sneeuw
    - Kerst buiten
    - Romantisch
    Aan iedereen, alvast een hele fijne kerst! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke candy, graag waag ik weer een kansje.
    Mijn top 3:
    1. Kerst buiten
    2. Handwerken
    3. Sportief

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke dat jullie een candy weggeven en doe graag weer mee.
    Mijn top 3 is
    1. kerstbuiten
    2. verjaardag
    3.. ziek zijn

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk leuk leuk@snoesjes
    mijn top 3 is
    1 handwerken
    2 boerderijleven
    3 met kindjes

    groetjes en fijne feestdagen
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn dit ook weer mooie stempels!!! Doe heel graag weer mee voor een kansje!
    Mijn top 3 (moeilijk, want ik heb meer favorieten!):
    winter in de sneeuw;
    kerst buiten;
    voorjaarsbloemen.
    Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en een gelukkig en liefdevol 2015!
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen