vrijdag 19 december 2014

Snoesje December weggeef!

-Dit bericht blijft bovenaan staan- This message will stay pinned at the top-

Grote December Weggeef!

We hebben weer een leuk en druk jaar achter de rug. Bij Marianne Design was het feest vanwege het 20-jarig bestaan en ook de Snoesjes hebben veel leuke hoogtepunten beleefd. Eerst op en top in romantische sferen in februari en daarna lekker vroeg in de zomer al in de Kersstemming met sneeuw en kaarsjes. Wie weet komt het uit wat de Snoesjes ons lieten zien en gaan we nog een witte Kerst krijgen! We hebben dit jaar weer zoveel leuke reacties gekregen en mooie kaarten geplaatst en met de feestdagen in het vooruitzicht willen we nog iets speciaals doen voor jullie.


We zullen de komende weken leuke setjes stempels uit de Snoesjes collectie verloten! En we eindigen met een grote prijs! De actie loopt tot het einde van het jaar.

Vandaag dan de eerste weggever: 3 leuke Snoesjes stempels! Het bruidje HM9461, Snoesjes kerstpudding HM9448 en het Snoesje sneeuwpopjes HM9465.


Wat moet je doen?
-geef een reactie op deze post voor vrijdag 19 december 2014
-plaats de giveaway advent -button op je blog en link het Snoesje blog terug
-vertel het door aan iedereen!


Vrijdag 19 december verloten we de prijs onder iedereen die heeft gereageerd op dit bericht. 
We gaan een tweede weggever doen aankomende zaterdag 20 december.

27 opmerkingen:

  1. Wat een leuk actie! Het blijft feest! Ik heb de Give away op mij Blog gezet!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempels, Ik doe graag mee.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away!
    Ik doe hier graag aan mee en zal de button op mijn blog zetten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige giveaway, waag maar weer een gokje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stempels! Ik waag graag mijn kans.
    De banner staat op mijn blog.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoesjes van stempels. Ik doe graag mee!
    Ik zet de button op mijn blog!
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf!!! Ik waag graag een gokje voor deze geweldige leuke prijs!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn het leuke stempels ik doe zeker graag mee.
    heb de button op me blog staan.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOOH wat zijn ze mooi deze prachtgie stempels. IK hou erg van Snoesjes dus lijkt me leuk om dit te winnen. IK doe graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stempels en wat leuk dat iemand deze krijgt. Ik doe ook graag mee voor deze prijs. De button staat al op mijn blog!
    Hartelijke groeten, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wie niedlich sind die neuen Stempel. Vielen Dank für die Chance einen zu gewinnen. Ich verlinke euer Banner gleich auf meinem Blog.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh ! Hoe mooi die stempels ! Graag waag ik mijn kans bij deze schitterende Give away! Groetjes, Gian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf! Wat een feest en ik waag ook een gokje bij deze leuke give away. Link naar deze give away staat ook op mijn blog.

    LIeve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke Snoesjes geven jullie weg, ik doe graag mee aan deze aktie! groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige snoesjes stempels zijn dit en wat leuk dat jullie het jaar zo mooi afsluiten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze blijven leuk... Snoesjes! Dus ik waag een poging natuurlijk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat zijn ze toch snoezig die snoesjes en wat een mooie weggever om het jaar af te sluiten doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hele leuke weggever. Ik doe graag mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een Snoesjes van stempels, graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh super, ik begin het inkleuren steeds leuker te vinden dus deze komen zeker van pas.......

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke actie! En inderdaad wat was het weer een jaar, ben benieuwd naar wat de snoesjes volgend jaar weer gaan beleven!

    Ik doe heel graag mee!

    Groetjes

    Rimmie

    http://butterflykisses83.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel erg leuk!
    gefeliciteerd!
    en jullie ook een fijne kerst!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg leuk,deze snoesjes.
    Ik doe graag mee.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kijk nou toch wat een snoesjes. Helemaal leuk! Die mogen niet ontbreken aan mijn hobbycollectie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat leuk zo'n advent en wat een leuke stempels, die heb ik nog niet dus dat zou leuk zijn :D

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave actie!! En die stempels zijn helemaal te gek!! Ik doe graag mee!!

    Groetes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke actie! Snoesjes zijn altijd zo leuk... ik doe graag mee.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen