vrijdag 13 december 2013

Eerste advent!

-Dit bericht blijft bovenaan staan- This message will stay pinned at the top-
-Voor nieuw berichten zie hieronder-

Het is alweer zover, het is december en tijd om het weer gezellig te maken in huis. Ook de Snoesjes zijn bezig de kerstsfeer in huis te halen. Zo aan het einde van het jaar blikken we terug op alle mooie voorbeelden en lieve reacties die hier op het blog zijn langsgekomen. Om voor al onze trouwe fans iets leuks terug te doen beginnen we vandaag met een advent!

In december zullen we elke week een leuke stempel of serie knipvellen uit de Snoesjes collectie van afgelopen jaar verloten!

Vandaag beginnen we met de eerste advent en kun je kans maken op de Snoesjes Freezing Cold stempel HM9444


Wat moet je doen?
 -geef een reactie op deze post voor vrijdag 13 december 2013.
 -plaats de giveaway advent button op je blog en link het Snoesjes blog terug!
 -vertel het door aan iedereen!



Vrijdag 13 december verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.
De tweede advent prijs plaatsen we op zaterdag 14 december!

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

22 opmerkingen:

  1. wouw wat een leuke candy ben er helemaal weg
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een super leuke candy, doe graag mee.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk weer om iemand te verwennen met deze prachtige stempel! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee...wil die schattige stempel wel winnen hoor...ga de give away meteen in mijn sidebar zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave Candy! Deze stempel vind ik geweldig leuk en mooi en wil hem dan ook heel graag winnen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk - leuk - leuk , ik doe mee en wens een ieder succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat aardig van snoesje om zo'n mooie stempel weg te geven. Lijkt me leuk. Groeten Trijntjre

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee om een advent te houden in de maand december.
    Ik wil graag meedoen voor deze stempel.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaa leuk, doe graag mee!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow superleuk weer zeg, deze stempel is in ieder geval al weer geweldig leuk dus ik doe graag mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schatje van een stempel, leuke candy. Ik doe mee!

    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige candy en wil graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverdje zeg, ik waag graag een gokje.

    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great candy! Thanks for the chance to win! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. We hopen natuurlijk zelf ook de slee nog uit de schuur te halen dit jaar. Hier op de stempel is het al zover. Ik doe graag mee.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige Candy!! En wat een leuke stempel!
    Ik heb hem op mijn Blog gezet hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben hier helemaal voor in! En de stempel is zo leuk ..... die wil ik wel hoor! Succes iedereen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk weer de Give away Advent, hij staat op mijn blog hoor. Het is een hele leuke stempel. Graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow leuke give away advent, doe graag mee! Ik ben dol op de snoesjes! Ik heb hem al geplaatst hoor in mijn sidebar!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke actie Ik waag een kans. Heb hem in mijn sidebar geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen