vrijdag 20 december 2013

Kerstgevoel!

Dit bericht blijft bovenaan staan- This message will stay pinnend at the top-

De feestdagen komen nu toch wel heel dichtbij en de dagen zijn erg kort. Hebben jullie het kerstgevoel al te pakken? Deze Snoesjes in ieder geval wel!


We blikken terug op alle mooie voorbeelden en lieve reacties die hier op het blog zijn langsgekomen het afgelopen jaar. Graag willen we voor al onze trouwe fans iets leuks terugdoen!

In december zullen we elke week een leuke stempel of serie knipvellen uit de Snoesjes collectie van afgelopen jaar verloten!

Deze week kun je kans maken op de Snoesjes stempel HM9454.


Wat moet je doen?
-geef een reactie op deze post voor vrijdag 20 december 2013
-plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Snoesjes blog terug
-vertel het door aan iedereen


Vrijdag 20 december verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd
De derde advent prijs plaatsen we op zaterdag 21 december!

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

26 opmerkingen:

  1. Ohh dit Snoesje heb ik nog niet!! Schattige candy, staat in mijn sidebar.
    Fijne december maand voor iedereen..
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een hele lieve die wil ik wel. Wil wel een kans wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau. wat zijn ze toch prachtig de snoesjes. het lijkt me leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd, deze zou ik graag aannmijn collectie toe willen voegen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoesje js dit ook weer. Ik waag weer graag een kansje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk doe ik deze ronde weer mee, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk cadeau ze zijn ook wel zo snoezig. Wil weer graag een gokje wagen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige stempel...zeker na het prachtige voorbeeldkaartje van Gudrun!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh deze stempel is ook alweer zo leuk!
    Hoe doen jullie dat toch iedere keer weer?
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n leuke stempel!! Ik doe weer graag mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, ik doe weer mee! Zo leuk deze stempel!

    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een leuk stempeltje!
    Dat Schattige Snoesje zou goed in mijn verzameling passen ;)
    Ik doe daarom dus graag mee!
    Bedankt voor de mogelijkheid.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh alweer zo'n mooie stempel en wil graag weer meedoen hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee voor deze leuke stempel. Een echt zomerse of niet en daar gaan we toch zeker al weer naar toe. Heerlijk. Dank jullie wel voor de kans/.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke stempel, dank voor de kans!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke stempel.
    Doe graag weer mee.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer al een pracht van een stempel, en ik doe weer graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Voor iemand die dol is op snoesje is dit natuurlijk erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke stempel weer. De button staat op mijn blog hoor. Graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn dit leuke stempels. ik waag graag een kansje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf ik doe mee, wens een ieder succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief snoesje zeg, ik krijg nu al weer zin in het voorjaar als ik haar zo zie zitten met dat bloemetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk zo'n advent-actie! Ik doe graag mee, want deze stempel is ook weer zo ontzettend leuk!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige stempel, ik had hem al op mijn Blog gezet, alleen was ik even
    vergeten er bij te zeggen dat ik hem prachtig vind!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen