vrijdag 27 december 2013

Prettige kerst!

-Dit bericht blijft bovenaan staan- This message will stay pinned at the top-

Komende week is het dan eindelijk zover. We wensen iedereen een hele fijne en gezellige kerst toe. En we hopen natuurlijk ook dit jaar weer iets leuks onder de boom aan te treffen!


We blikken terug op alle mooie voorbeelden en lieve reacties die hier op het blog zijn langsgekomen het afgelopen jaar. Graag willen we voor al onze trouwe fans iets leuks terugdoen!

In december zullen we elke week een leuke stempel of serie knipvellen uit de Snoesjes collectie van afgelopen jaar verloten!

Deze week kun je kans maken op een setje Snoesjes knipvellen 3DHM055 t/m 3DHM058


Wat moet je doen?
-geef een reactie op deze post voor vrijdag 27 december 2013
-plaats de giveaway advent button op je blog en link het Snoesjes blog terug
-vertel het door aan iedereen!


Vrijdag 27 december verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.
De laatst advent prijs en weggeef van dit jaar plaatsen we op zaterdag 28 december!

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

21 opmerkingen:

  1. Natuurlijk doe ik weer mee! Snoesje is zo schattig...
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk! Ik doe weer mee deze keer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK doe ook weer graag mee. Want die vellen van de snoesjes zijn porachtig. Die zou ik graag willen winnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk, vind de snoesjes dan ook snoezig! Doe graag weer mee,

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij, enig!!
    Jullie ook allemaal hele knusse Kerst en bedankt voor al het leuks het afgelopen jaar!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke eindejaarsverwennerij...ik doe graag mee...jullie ook gezellige kerstdagen gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute and pretty image. Thanks for chance to win

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk doe ik weer mee.
    Erg leuke afbeeldingen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En doe nog een keer mee , leuk hoor.
    Wens een ieder succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe weer graag mee, ben groot fan van de snoesjes en vindt de knipvellen prachtig.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wil graag weer mee doen krijg geen genoeg van deze snoesjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik doe weer graag mee!! Die Snoesjes zijn echte "SNOESJES"!! Ik ben een super fan van ze!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe weer graag mee ze zijn zo snoezig!! Deze knipvellen ik nog niet ze zijn erg leuk.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik waag weer een kansje vind deze vellen super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wat een leuke knipvellen!
    Daar zou ik graag aan beginnen! Ze zijn echt zoals hun naam al zegt.. Snoezig :)
    Liefs, Linda
    Ps.
    Ik heb ook het hele jaar genoten van jullie mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens jullie ook heel gezellige kerstdagen en een geweldig mooi 2014! Deze knipvellen voeg ik heel graag aan mijn voorraadje toe: te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een snoesig knipvellen zijn dit. Graag doe ik mee.
    Fijne kerstdagen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat prachtige lieve knipvellen
    wil graag een kansje wagen
    wens u hele fijne feestdagen toe
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/kaartenvanjacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit zijn dus echt mooie vellen en stans vellen.
    leuk als er ook iets oudere bij zitten .
    verder wens ik iedereen een snoesjes achtig kerst toe en een spetterend nieuw jaar
    en ja natuurlijk wil ik graag mee doen om een kansje te wagen
    voor de 1e kerstdag een snoesjes groet van mijn
    http://wwwgonnysblog.blogspot.nl/
    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen