donderdag 27 december 2012

Fijne Feestdagen!!



~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~

De laatste advent weggeef alweer...wat gaat de tijd snel! We hopen volgend jaar veel leuke kaarten en inspiratie te kunnen laten zien van de Snoesjes, want ze zijn zo leuk! Hopelijk zien we jullie volgend jaar en vergeet vooral niet dat je ook je eigen kaart kunt insturen als je dat leuk vindt. Tot 2013!


Om te vieren dat de Snoesjes ook een eigen blog hebben gekregen en om alle nieuwe volgers te verwelkomen, gaan we in december een advent houden voor alle Snoesjes fans! De komende maand zullen we elke week een leuke stempel of serie knipvellen uit de Snoesjes collectie van afgelopen jaar verloten! De actie loopt nog tot eind deze week.

Als laatste verloten we deze leuke en populaire Snoesje Christmas Dinner stempel HM9448.
  
Wat moet je doen?
-       geef een reactie op deze post vóór vrijdag 28 december 2012.
-       plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Snoesjes blog terug
-       vertel het door aan iedereen!

Vrijdag 28 december verloten we de prijs onder iedereen die heeft gereageerd op dit bericht.

Dank jullie wel allemaal voor het meedoen!

voorbeeldkaart gemaakt door Wybrich
stempel: HM9448
design paper: pretty papers bloc Cosy Christmas PK9086
sentiment: clears stamp CS0854
creatables: thulsttakjes LR0244
craftables: tags and tickets CR1212, ster CR1226


You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!


36 opmerkingen:

  1. wat een leuke candy heeft u weer
    en leuke stempel geef u weg
    heel aardig van u
    groetjes jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card and this is such a super stamp
    Wishing you all a very merry christmas xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stempel weer deze week. En voor de winnaar (en ons allemaal trouwens) alweer vol inspiratie met de kaart die jullie er al mee maakte.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempel weer, doe graag mee.
    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een leuke kaart, de oliebollen komen er alweer aan, ik kan de geur al voor me halen, leuke stempel en natuurlijk waag ik ook weer graag een kansje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stempel en wat heeft Wybrich er een prachtige kaart mee gemaakt.Ik zou deze stempelook graag heben,ik waag een gokje Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze stempel en kaart zijn zo leuk, sla Kerst maar over en direct aan de oliebollen zou ik zeggen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe graag mee om een kansje te wagen om deze leuke stempel te winnen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een prachtige stempel! Wybrich wat heb je een mooie voorbeeldkaart gemaakt, mooie kleursamenstelling!
    Ik waag ggraag een gokje mee.
    FIjne Feestdagen toegewenst!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al weer zo'n leuke stempel voor de candy,
    Heel toepasselijk voor oud en nieuw.
    Dus wil weer graag een kansje wagen.
    Ik wens je ook hele gezellige kerstdagen en een prettig weekend.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een hele leuke stempel met de oliebollen... mmmm lekkerrrr. Het voorbeeldkaartje is ook schitterend Wybrich! En die geeft ook weer vrolijkheid en inspiratie. Ik doe graag mee met de Candy.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe gewoon weer lekker mee hoor. Vind dit wel een leukerd zo met het oudejaar in het zicht.

    groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie stempel.Ik wil graag een gokje wagen!!!Leuke candy en dat net voor oud en nieuw super!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaafe stempel en wat weer een prachtige kaart.
    Ik doe graag weer mee.
    Fijn feestdagen allemaal.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuke stempel en een hele leuke kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gave stempel weer en wat een schitterende kaart!!
    Graag doe ik weer mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wybrich wat een mooie kaart. en wat een lief stempeltje--
    Fijne feestdagen aan iedereen, deze stempel zou een mooi presentje zijn!!

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi,
    wat een prachtige kaart is er gemaakt met die stempel, mooie ster en papier!!
    graag doe ik weer mee met deze aventcandy.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuke adventactie hebben jullie lopen! Ik doe graag mee en waag een kansje voor deze leuke oliebollend-snoesje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nu heb ik afgelopen week gewonnen, maar ook deze is geweldig leuk. Zou het geluk nog eens mijn kant op vallen? Tuurlijk doe ik nog een keer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik vind deze candy super leuk en wil graag meedoen.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke Candy, daar wordt je blij van, ik doe ook graag mee.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk kaartje weer
    en ja ik doe weer mee voor een gokje
    hoop tog ooit eens wat te winnen
    fijne dag nog
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh alweer de laatste advent candy!!
    Wat jammer, de tijd gaat zo snel!
    Gelukkig is het wel een hele leuke!
    Bedankt voor de kansen om deze leuke prijsjes te winnen.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke candy weer en wat een leuke kaart is er met de stempel gemaakt. Graag waag ik een kanjse.

    Groetjes,
    Patricia

    p.s. volgens mij is het vrijdag de 28e.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart met deze schattig stempel. Wil graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wybrich heeft er weer een schitterende
    kaart van gemaakt !

    Super candy, ik doe graag mee :)

    Fijne en gezellige kerstdagen
    voor jullie gewenst ✰
    Lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooie kaart heeft Wybrich gemaakt
    wens jullie prettige feestdagen en een heel knutselrijk 2013
    wat een super candy is het weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige candy en mooi kaart gemaakt .
    Wil graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit is wel een super stempel.
    Wybrich, leuke kaart heb je ermee gemaakt!
    Ik doe graag mee.
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke Candy!! Doe graag weer mee!!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een super leuke stempel die heb ik nog niet!
    hihi
    ik doe mee
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke candy en laat ik nou juist dit stempeltje (nog) niet hebben :)
    Ik doe dus graag mee :)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen