zaterdag 29 december 2012

Sneak peek!


 

De Snoesjes zullen komende maand weer terug van weggeweest zijn!
Hier is een voorproefje van de nieuwe serie stempels: HM9448 breien & haken, HM9450 Lezen, HM9451 Verjaardag en HM9452 Brrr...koud! Lekker knus voor winterse kaarten. 

Kom regelmatig langs op het Snoesjes blog de komende weken om vele leuke voorbeelden en tips te zien met de nieuwe Snoesjes.

Wat vinden jullie? Welke wordt jou favoriet?

You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

10 opmerkingen:

  1. Tja, dat wordt moeilijk kiezen maar het lezende snoesje is wel heel relaxet ;-)
    Leuk om een kaart mee te maken voor vriendinnen waar ik wel boeken van leen.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind breien en haken en het lezende Snoesje (met brilletje !!) super leuk!! Ach eigenlijk alles wel weer....ze is trouwens wel een beetje gemetamorfoosd .behalve brilletje ook grijs aan het worden want waar zijn die zwarte haartjes gebleven???

    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik weet het wel hoor, mijn voorkeur gaat uit naar breien en haken en lezen, zo leuk om een creatieveling daarmee een kaartje of zo te sturen, groetjes en prettig weekend allemaal, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het breiende snoesjes heel gaaf. De anderen zijn ook prachtig. Eigenlijk moeilijk om een keus te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooooooooh wat zijn ze schattig!!!!
    Die van het haken en breien of de verjaardag zijn mijn favorieten maar ik wil die van het lezen ook......HELP.. slecht voor mijn portemonnee!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerds mijn favoriet is brrr koud. Leuk in combinatie met de sneeuwpop creatable.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja das nie eerluk!!! Zijn allemaal leuk....2 favorieten dan... op de bank en op de slee vind ik leuk!! Schattig hoor...

    Groetjes Antoinette
    http?/antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn ze natuurlijk alle vier, maar als ik moet kiezen. Dan op 1 de snoes met het breiwerk, en op 2 de lezende snoes.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww, wat een leukerds!! Ik kan echt niet kiezen: Ze zijn allemaaal super schattig!! Dat wordt dus sparen.....!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhhhhhhhhhhh wat zijn ze weer leuk nr 1 en 4 vind ik toppie de andere ook maar ja als je moet kiezen hahaha vind ze allemaal zo schattig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen