donderdag 6 december 2012

We gaan iets weggeven!



~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~


Om te vieren dat de Snoesjes ook een eigen blog hebben gekregen en om alle nieuwe volgers te verwelkomen, gaan we in december een advent houden voor alle Snoesjes fans! 



De komende maand zullen we elke week een leuke stempel of serie knipvellen uit de Snoesjes collectie van afgelopen jaar verloten! De actie loopt tot de kerst. Vandaag beginnen we met de eerste advent en kun je kans maken op de Snoesjes Music stempel HM9444.
  
Wat moet je doen?
-       geef een reactie op deze post vóór vrijdag 7 december 2012.
-       plaats de giveaway button op je blog en link het Snoesjes blog terug
-       vertel het door aan iedereen!


Vrijdag 7 december verloten we de prijs onder iedereen die heeft gereageerd op dit bericht.
De tweede advent prijs plaatsen we op zaterdag 8 december!

voorbeeldkaart met deze stempel gemaakt door Wybrich

stempel: HM9444
design paper: pretty papers bloc Eline's winterhuis Merry and Bright PB7035
creatable: open flower classic LR01333, label LR0187
sentiment: clearstamp CS08444



You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!



65 opmerkingen:

  1. wouw dat is nog eens leuk idee zeg doe graag mee de button staat op mijn blog hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke advent !!! Ik ben al een echte fan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie zo rond de kerst!!!
    Ik ben al groot fan en heb de button al lang op mijn blog ;)
    Bedankt voor deze kans!
    Succes met het snoezige blog!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De fan button staat al op mijn blog, en wat een leuk idee!! Zal een kleine post schrijven..
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempel geven jullie weg en Wybrich wat weer een superleuke vrolijke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie , ik doe graag mee.
    Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke actie hebben jullie bedacht!! Hier doe ik graag aan mee!! Schitterende voorbeeldkaart van het stempeltje is er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel leuk en ek doe graag mee. Een mooie kaart met de voorbeeld stempel. , groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk idee, wie wil er nu niet zo'n snoezig snoesje, ik ben er in ieder geval gek op,hij staat inmiddels in mijn sidebar, groetjes en succes met de aktie, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie is nu niet verliefd op die leuke snoesjes van Marianne Design.
    De actie is ook erg gaaf en doe ook graag eens mee.
    Logo's stonden al op mijn blog.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf , bedankt voor de kans, ik doe mee en wens iedereen succes!!!

    Ik heb de knipvellen wel, en net mijn eerste stempel gekocht.

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om een advent candy te doen! Doe graag mee en de button direkt op mijn blog!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauuw wat een leuke advent candy. Doe graag mee. De candy staat op mijn blog in de sitebar te pronken.

    Groetjes Renate vd S
    http://renatekaarten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieverd!! En erg leuk zo'n advent candy! Doe graag mee!! Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk deze advent actie. Ik doe heel graag mee en waag dus graag een kans om deze leuke stempel te winnen.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous advent candy and a really lovely Snoesjes stamp xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke advent actie, ik waag graag een kans om te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goh, dit is toch weer superleuk bedacht en natuurlijk waag ik ook graag een kansje! Volger was is al en de button plaats ik graag!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke idee, een give away advent. Il waag graag een kansje.
    Buttons staan op mijn blog.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een prachtige candy en wil graag meedoen, ben een grote fan van snoesjes.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke Candy, natuurlijk doe ik mee. Deze stempel heb ik nog niet dus wil ik graag een gokje wagen.
    heel veel succes met het blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie prijs zeg
    helaas heb ik geen eigen blog
    maar zal het wel op facebook zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk idee, laat ik ook eens een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super ! l'info est reliée sur mon blog et FB :)...
    Je participe avec plaisir !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik trek aan de bel, die snoesje stempel wil iedereen wel.
    Daarom doe ik graag mee, zal het op mn blog vermelden en nu eerst een kopje thee.
    Groetjes van Sylvia .

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk stempel
    Wil graag meedoen
    Groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

  27. Schitterend kaartje Wybrich.
    Ga het om mijn blog plaatsen, heel leuk.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie kaart Wybrich
    Ik vind die snoesjes ook prachtig
    en doe dus mee

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow kei gave actie en hele mooie kaart.
    Snoesjes ja ik ben er fan van!!!
    http://marja1964s.blogspot.com
    op mijn blog staat de candy vermeld.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super!Je tent I hope to win!!!

    http://www.confectionmaison.com/

    Djam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Was vergeten mijn blog erbij teschrijven u candy staat op mijn blog
    Http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo total super schöne Karten bin total begeistert
    lg gertrude
    http://gertrudesbasteleien.blogspot.co.at/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wat een leuke actie. Nu wordt Advent nog leuker. Hij staat op mijn blog. http://reginadekoning.blogspot.com.
    Groetjes,Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, gave stempel... Leuk zo'n advent ! Ik doe heel graag mee.
    Bedankt voor deze kans.
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk kaartje, vind vooral de stans erg mooi! Leuke actie :o)

    Doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hallo,
    wat een leuk idee!! mooie stempel om ermee te starten.super!
    ik waag ook een kansje.
    Wybrich, wat heb je een mooie voorbeeld kaart gemaakt met die stempel. dan maakt de stempel nog mooier om te zien.
    mooie lay-out van je kaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk dat er een snoesjes blog is ik ben gek op de snoesjes dus uiteraard wil ik meedoen voor deze schattige stempel]

    Groetjes Marina


    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk blog. Ik zou wel willen meedoen, maar ik heb zelf helaas geen blog en kan de link dus ook niet plaatsen. Jammer....
    Leuke voorbeeldkaart met deze stempel trouwens.

    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Eine tolle Idee! Danke für diese tolle Gewinnchance.
    Der Button/Blog ist in meiner Sidebar verlinkt.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een leuk idee
    mijn nblog is de kaarten van lieve
    kan nog zelf geen link op mijn blog zetten ben het nog aan het leren
    maar als mijn dochter langs komt zal ik het haar vragen
    groetjes lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een leuk blog en ik wil wel een kansje wagen ,ik ben ook gelijk volger geworden en ik zet de button op mijn blog.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wie wil er nou niet van die leuke snoesjes winnen???
    Ik doe mee.Leuk idee zo'n advent.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gorgeous stamps, thanks for the chance to win
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. het is dan ook werkelijk een snoesje deze stempel en ik wil graag een gokje wagen om deze tot mijn colectie stempels te voegen

    prachtig voorbeeldkaart staat er van dit stempeltje

    zal het op mijn blog zetten

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een leuke stempel. en wat een prachtige kaart!
    heb het plaatje aan mn zijkantje gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een originele actie! Veel leuker en beter voor de lijn dan elke dag een chocolaatje uit de adventskalender peuteren! ;-)

    Volger was ik al en jullie button staat al in mijn sidebar.

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. hoi hoi

    heb genoten om op deze site te kijken en ideen op te doen
    wil graag meedingen naar de prijs maar heb geen eigen blog of site is dat een probleem??? hoop het niet

    gr jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hoi hoi, geweldig de snoesjes en weet het zijn snoesjes, succes! gr. Jetty

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ,vind de snoesjes geweldig, en vind het geweldig dat ze een eigen blog hebben

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Erg leuke candy... dank jullie voor de mogelijkheid om deze schitterende stempel te winnen...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wowwww wat een gave candy !
    Ik waag graag een kansje hoor :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  52. leuk om met de snoesjes te knutselen.
    Ik waag mij graag op een kansje..
    Groetjes
    Dors

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuk blog, en voor die leuke prijs wil ik zeker wel een kansje wagen !!!!
    super ga gelijk volger worden !!!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een geweldig leuke site is dit en hier ga ik zeker vaker terugkomen om ideetjes op te doen. Ik doe ook graag mee aan de candy, zelf heb ik al enkele snoesjes stempels maar nog niet zo veel dus deze is altijd welkom.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik maak graag een kansje,
    wie wit dit schatje nou niet in zijn-haar collectie!
    Ik heb een paar snoesjes, maar die zijn allemaal in kerst.
    Dus duimen draaien hier.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest dus zijn die zijn allemaal ik kerst maar deze heb ik nog niet.

      Verwijderen
  56. wow dat is nog eens leuk idee zeg doe graag mee
    de button staat op mijn faceboek profiel hoor, heb net een blog aangemaakt maar weet nog niet hoe alles werkt
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wouw wat een idee
    Ik doe heel graag mee,bedankt.
    groetjes
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Goh wat leuk! Loot ik nog mee? Ik geniet altijd erg van alle leuke creaties die jullie laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen