donderdag 13 december 2012

Tweede advent...



~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~


Heb je al de kerstdecoraties van zolder gehaald? De tijd van gezellig een kerstboom in huis is begonnen! Ieder versiert het op zijn eigen manier.
Om te vieren dat de Snoesjes ook een eigen blog hebben gekregen en om alle nieuwe volgers te verwelkomen, gaan we in december een advent houden voor alle Snoesjes fans! De komende maand zullen we elke week een leuke stempel of serie knipvellen uit de Snoesjes collectie van afgelopen jaar verloten! De actie loopt tot de kerst. 

Komende week geven we een setje Snoesjes knipvellen weg 3DHM0033 t/m 3DHM0036 
  
Wat moet je doen?
-       geef een reactie op deze post vóór vrijdag 14 december 2012.
-       plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Snoesjes blog terug
-       vertel het door aan iedereen!




Vrijdag 14 december verloten we de prijs onder iedereen die heeft gereageerd op dit bericht.
De derde advent prijs plaatsen we op zaterdag 15 december!


voorbeeldkaart gemaakt door Jolanda
 knipvel: 3DHM036
creatables: large oval LR0240, leaves LR0192, Anja's leaves 2 LR0227

voorbeeldkaart gemaakt door Hennie
knipvel: 3DHM034
design paper: pretty papers bloc PK9078
creatables: birdhouse LR0204, klimop LR0206
craftable: vierkant CR1203


You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

39 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie!!.IK wil graag meedoen. IK vind de snoesjes heel erg leuke plaatjes en werk er regelmatig mee . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, deze advent candy's! Ook ik ben fan van de snoesjes en waag daarom ook graag een kansje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy!! Doe graag weer mee.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What fabulous cards with the decoupage Snoesjes. Thank you for the chance to win these super sheets xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk weer!! Ik doe graag mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog zo'n leuke!!! Doe weer graag mee....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mOOIE CANDY WEER DE BUTTON STAAT OP MIJN BLOG...NELLIE GEFELICITEERD MET DE EERSTE CANDY,
    PRACHTIGE VOORBEELDKAARTEN!!

    LIEVE GROETJES BLANKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee en wens iedereen succes toe!!!

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo allemaal, ik doe graag weer mee, want ik ben een echte snoesjesfan, het zijn zulke schattige stempels en plaatjes, altijd leuk, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het geweldig leuke Blog!! Ik heb de give-away gelijk
    ook op mijn Blog gezet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi, super leuk weer, ik doe mee voor mijn schoonmoeder!
    die knipt meer ik stempel
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo wat een leuke blog
    en wat een mooie candy geven jullie weg
    graag wil ik een gokje wagen
    groetjes jacqueline

    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er met deze geweldige
    snoesjes gemaakt.
    Ze blijven gewoon leuk, en lief, en schattig,
    ik waag daarom graag een kansje op deze leuke candy.

    Fijne dagen, lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw weer een leuke prijs.. nu mooie knipvellen!
    Ze zijn ontzettend leuk net als de voorbeeldkaarten die ermee zijn gemaakt! Weer bedankt voor deze kans!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie candy, ik doe graag mee.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke candy!!Wil een gokje wagen,dus doe ik graag mee aan deze candy.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke candy deze week. Ik waag graag een gokje voor deze snoesjes.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke voorbeeldkaarten zijn er met de knipvellen van de candy gemaakt. Doe graag mee met deze candy.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is er weer een leuke prijs !!! De eerste voorbeeldkaart is echt helemaal te gek!!! Bij deze doe ik graag mee met de candy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige candy en de voorbeeldkaarten zijn heel erg mooi wil graag een kansje wagen.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo ik wilde weer graag meedoen met de candy
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een gaaf idee en 2 prachtige kaarten zijn er mee gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is weer een geweldige candy.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige kaarten zijn er met deze snoezige snoesjes gemaakt...TOP ! Ik ben er helemaal weg van. Bedankt voor deze candy.
    Liefs, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. bravo à Nelly ! Je retente ma chance :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuke candy! doe er graag aan mee!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. alweer zo'n leuke give away en wat een leuke kaarten zijn ermee gemaakt super hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke give away.
    Je kan nooit genoeg hebben van die leuke snoesjes knipvellen.
    Ik wil graag ook weer meedoen deze keer.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen

  29. Doe graag mee aan deze leuke Advent.

    De kaartjes zijn weer Super mooi Dames.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super, ik maak graag een kansje!
    En de voorbeelden zijn weer geweldig.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wouw wat weer een gaafe candy.
    Ik doe graag weer mee.
    En wat weer een prachtige kaarten zijn er gemaakt.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze Snoesjesfan doet weer heel graag mee, dank!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze blijven leuk die snoesjes, de naam alleen al, ik doe weer graag mee!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heb toevallig een knipvel gekocht van de snoesjes in het berichtje hieronder. Wat zijn ze leuk. Dus ik doe graag mee. Succes aan iedereen.

    groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe ook weer graag mee
    Vind de snoesjes prachtig'

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O, wat leuk, allemaal knipvellen!
    Die zou ik ontzettend graag willen hebben, dus ik doe mee!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat zijn ze weer snoezig die snoesjes. hoe zouden ze toch aan hun naam komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat zijn ze weer snoezig die snoesjes. hoe zouden ze toch aan hun naam komen?

    BeantwoordenVerwijderen