donderdag 20 december 2012

Nog maar 10 nachtjes...



~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~

 Kadootjes liggen wellicht al onder de kerstboom. Nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het zover. Gezellig de kaarsjes aan, warme chocomel of thee en genieten!
Om te vieren dat de Snoesjes ook een eigen blog hebben gekregen en om alle nieuwe volgers te verwelkomen, gaan we in december een advent houden voor alle Snoesjes fans! De komende maand zullen we elke week een leuke stempel of serie knipvellen uit de Snoesjes collectie van afgelopen jaar verloten! De actie loopt tot de kerst. 

Deze keer verloten we knipvellen van de populaire Kerstsnoesjes 3DHM041 t/m 3DHM044.
  
Wat moet je doen?
-       geef een reactie op deze post vóór vrijdag 21 december 2012.
-       plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Snoesjes blog terug
-       vertel het door aan iedereen!



Vrijdag 21 december verloten we de prijs onder iedereen die heeft gereageerd op dit bericht.
De laatste advent prijs en weggeef van dit jaar plaatsen we op zaterdag 22 december!

voorbeeldkaart gemaakt door Sandrine
knipvel: 3DHM043
craftable: kerstboom CR1224

voorbeeldkaart gemaakt door Hannie
knipvel: 3DHM041
sentiment: clearstamp Eline's vintage EC0096
creatables: dennneboom LR0136, leaves LR0192, hekje LR0205
craftables: tags and tickets CR1212


You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!

36 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke kaart weer Hanny.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend leuke kaart heeft hanny gemaakt
    en kanda gefeliciteerd met het winnen van de 2e ronde vind de give away super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk!!
    Ik maak graag een kansje ;-)

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een gave creatie en kaart heel mooi gedaan.
    en bedankt voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten zijn het weer!!!
    Graag waag ik weer een kansje...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar weer eens proberen,
    wie wil die snoesjes nu niet hebben.
    Mooie voorbeelden weer :)

    Gezellig weekend, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wil graag weer een kansje wagen!!!
    Deze knipvellen zijn zo leuk,wie wil ze niet hebben!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie voorbeelden en wil graag een kansje wagen voor de prachtige knipvellen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk dus ik doe weer heel graag mee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke knipvellen weer, ik waag graag een kansje!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee gave kaarten!! En doe graag weer mee met de advent

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaartjes zijn er weer gemaakt door de creatieve snoesjes dames.

    voor deze candy wil ik graag een kansje wagen, super leuk dat we de kans krijgen om dit leuks te winnen !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, this is a really wonderful christmas card xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh, wat een mooie knipvellen, doe weer graag mee.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja het schiet al weerop kerst 2012. Ondertussen bijna de laatste kerstkaarten klaar huis in kerststemming. Bovenstaande kaart van Hannie is erg mooi. Leuke candy.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb laatst mijn eerste knipvel gekocht. Had al wel snoesjestempels. Maar het knippen geeft toch ook een heel leuk effect dus ik doe graag weer mee.

    groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook deze keer ga ik weer een kansje wagen, want de snoesjes blijven leuk. Ik heb ook dit jaar weer heel veel kerstkaarten met de snoesjes gemaakt. Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatten zijn die snoesjes toch, ik waag ook deze keer graag een kansje
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh alwéér van die leuke snoesjes vellen!!
    Ik doe graag weer mee!
    En wat een mooie creaties zijn er weer als voorbeeld gemaakt!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat gaat een week gauw voorbij, alweer een candy leuk die knipvellen
    ik doe weer graag mee.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Schitterende kaartjes en een schitterende prijs, daar doe ik graag aan mee.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zijn de knipvellen zeg, een paar heb ik ook,maar dat maakt niet uit hoor zo leuk zijn ze!!!
    Wens iedereen succes, groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. erg leuke kaarten, waardoor mijn handen jeuken om met de knipvellen aan de slag te gaan. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier doe ik graag aan mee! Wat een snoesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er mee gemaakt.
    heb al een aantal snoesjes stempels in mijn voorraad, maar deze knipvellen zijn ook erg leuk!
    Ik waag graag en gokje mee.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hele mooie kaart weer Hanny, die snoesjes zijn onuitputtelijk, zo gaaf, ik waag dus ook weer graag een kansje, groetjes en een fijne zondag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt met die leuke knipvellen.
    Graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige snoesjes!! Doe graag weer mee.

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat super leuk weer!
    gezellige,creatieve kerst toegewest voor allen
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. super leuke 3d knip vellen, Doe weer graag mee.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Door alle drukte bijna vergeten om mee te doen.
    Wat weer een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Ik vind de 3-D vellen super leuk dus ik waag weer een gokje.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie knipvellen, zou graag kans willen maken.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ook ik wil graag mee dingen naar de knip vellen
    weet niet of ik alles goed heb gedaan.
    mooie kaartjes met snoesje ja ze blijven leuk om mee te werken
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Snoesjes blijven lief.
    Erg mooie knipvellen, dus ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen